5 Temmuz 2011 Salı

Gurme: Ad Astra Bozburun

Çok çok uzaklarda, cennet gibi kıyılarda tıpkı Bülent Ortaçgil şarkısı gibi bir Eylül akşamında gittiğim Bozburun Ad Astra’ya hayran kaldım.  Küçücük şirin mi şirin Ad Astra’da beni ilk olarak cezbeden ise caz müzikleri oldu. 



Bir cazkolik olarak müziğe kulak verdim ve begonviller arasında kaybolmuş Ad Astra’yı keşfettim. Bir o kadar lezzetli yemekleri ve kaliteli sunumları ile mükemmel bir yer. Ad Astra’nın menüsünde benim favorim mezeler. Bir de peynir-karpuz eşliğinde şaraplarınızı da yudumlamayı sakın unutmayın.


Dipnot: Bu arada Ad Astra ne demek diyenlere Ad Astra Latincede Yıldızlara anlamına geliyormuş. Ayrıca şaraplarınızı yudumlarken sizde yıldızlara kadeh kaldırmayı unutmayın. Yıldızlar buradan gerçekten çok güzel gözüküyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder